2 Voorwoord 3 Deel I 1 Onze aanpak 4 1.1 Dagbesteding 5 1.2 Kernwaarden, visie en missie 6 2 Personeel 6 2.1 Medewerkerstevredenheid 7 3 Kwaliteits- en toezichtskaders 8 3.1 Werkwijze 3.2 Cultuursensitieve vertaalslag 8 4 Collega’s aan het woord 9 5 Diensten en cijfers 11 5.1 Forensische uitstroom 12 6 Kwaliteit en veiligheid 13 6.1 CQI 13 6.2 Kwaliteitsmanagementsysteem 13 6.3 IGJ-bezoek 15 6.4 Klachten en veilig incidenten melden 15 6.5 Veilig Incidenten Melden (VIM) 15 6.6 Vertrouwenspersoon 16 7 Samenwerkingen 17 7.1 S amenwerkingen met zorg- en ketenpartners 18 7.2 Stakeholderonderzoek 18 8 Arbeidsomstandigheden en Verzuim 19 9 Raad van Commissarissen 20 10 Medezeggenschap 23 10.1 Ondernemingsraad (OR) 23 10.2 Cliëntenraad 23 10.3 Monitor Zeggenschap 23 11 Duurzaamheid en innovatie 24 12 Cliënten aan het woord 25 Deel II - Kwaliteitsverslag KKFZ 27 Inleiding 28 Visie 28 Pijler 1 28 1.1. Veiligheid en persoonsgerichte zorg 28 1.2. Sociaal netwerk 28 1.3. Opschalen en afschalen 28 Pijler 2 29 2.1. Forensisch vakmanschap 29 2.2. Ervaringsdeskundigheid 30 Pijler 3 31 3.1. Organisatie van zorg 31 3.2. Duurzaamheid 31 3.3. Innovatie 31 Pijler 4 32 4.1. Organisatie van zorg 32 4.2. S amenwerkingsverbanden en kwaliteitsnetwerken 32 Prestatie-indicatoren 33 Continuïteit van de zorg 33 Nawoord 34 Inhoud
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=